حكاية بيل 2 بنت قوية بتروح لعالم مليان مخلوقات خطيره و بتفاجئ الكل بقوتها الخارقة | ملخص انمي

حكاية بيل 2 بنت قوية بتروح لعالم مليان مخلوقات خطيره و بتفاجئ الكل بقوتها الخارقة | ملخص انمي



حكاية بيل 2 بنت قوية بتروح لعالم مليان مخلوقات خطيره و بتفاجئ الكل بقوتها الخارقة | ملخص انمي

يا اهلا بكل عشاق الانمي في كل مكان النهارده هنكمل حكايه بيل اللي مليانه حماس ومفاجات غير متوقعه لو انت من الناس اللي بتحب الاكشن والمغامره روح اتفرج على الجزء الاول وتعال كمل القصه لانها هتاخدك في رحله مش هتنساها خلونا نصلي على النبي قبل ما نبدا اللهم صل وسلم على سيدنا محمد ويلا بينا نبدا الفيديو عرفنا في الاحداث اللي فاتت ان بيل قابلت جاف اللي هو طالب عند معلمها برده ووداها عند الملك عشان تقدر بتبقى رحاله وتدور على حلمها. بنشوف بقى شخص بيدخل على درام وبتقول انه ده بيكون اخر شخص تتوقع انها تشوفه قدامها وبتقول له ان صغيرته سابت العش بتاعها فبيرد عليها وبيقول لها ان معاها حق البنت دي اللي هي بيل قطعت دراعه كله وهو بيهاجمها ولكن جسده تحمل ده وطلع السيف بتاعه وهو مكسور وقال لها ان حتى سيفه ماتحملش فبترد عليه دراما وتقول له ان البنت دي متهوره كالعاده وبتقول له انه يديها سبب مقنع عشان تخدمه وتصلح له السيف بتاعه بيقول ده عشان انت اللي صنعتي السيف ده وان ما فيش حد غيرك يعرف يصلحه وبتساله درام على حال شاندي الصغير بيقول لها انه ما بقاش صغير وانه هيبقى امير الثروه القادم بتسخر درام منه وتساله اذا كان شاندي بيعرف يصنع الرماد المقدس وهو رد عليها انه بيشك في ده اصلا وان في شخص راح للقلعه علشان يكتشف السر ده فبتقول في سرها بيل وكانها بتتكلم بخيبه كده فبيرد عليها الراجل ده ان بيل هي الشخص الوحيد اللي هيستجيب لدعواتهم لانها متعلمه كل تصرفاته وكمان هي اللي ماسكه السيف بتاعه وكل ارشاداته جواها ومع الوقت هتقدر توصل لحاجات هم ما وصلوش ليها بترد عليه درام انهم محتاجين شخص يشك في المنطق ده وهو بيسالها اذا كان عندها حد وهي بتقول له ان الحساب بتاع جيش الفراغ حاد جدا ويقدروا يشكوا فيها وكده هيختبروا مبادئ الارض كلها وده بيشمل دبوس ماكس اكس كمان وبعدين اختفت وهي بتقول له انها هتصلح السيف بتاعه وبتتمنى تشوفه ثاني في حلبه السيوف بيعلن كير رويال انه احد المبارزين الاربعه وبيبص لبيل ويقول لها انه ما كانش متوقع ان مقابلتهم هتكون ثاني بالشكل ده بيل بتفتكر كير رويال وانها ما تتصورش نفسها بتخسر قدام شخص زي ده وهل هي تقدر تفوز عليه بعد ما طبق عليها لعنه بيقطع افكارها كير رويال ويقول لها انه صنع السيف اللي في ايده ده من بقايا السيف اللي كسرته ليه وان تحطم سيفه خلاه اقوى من الاول وانه بيشكرها على ده بيبداوا الحرب ما بينهم ولكن كان في شخص بيتفرج عليهم من فوق اسمه اسمه ادونيس واستغرب انه موجود وبيقول له انه اعتقد انه بيكره التقوس بتاعه السيوف دي كان ادونس مركز مع فتاه المنطق دي وبيسال اذا كان البنت دي هي اللي اتعلمت من معلمه وانها معاها سيف جميل قوي وان هي دي بيل الصغيره بيكملوا بيل وكير الحرب ما بينهم وهي ضربته من المفترض انها ضربه قاضيه ولكن هو قام ثاني وافتكرت اللعنه اللي عليها بتفكر بيل انها لازم تفوز باي طريقه وما فيش غير طريقه واحده وبدات فيها وانها وقعت السيف بتاع كير لما حس كير الهزيمه طلب منها انها تموته ولكن هي سابته وكلمت نفسها وقالت لازم تعمل ده حتى لو كان غلط وراحت جري على السيف بتاعه وكسرته الجمهور استغرب من فعلتها وبداوا يشتموها وان هي وحش وهتفضل كده طول حياتها لانها سبب الخوف اللي هيفضلوا فيه بيل ما فرقش معاها وقالت لهم اللي عايز يجي يقاتلها يجي وانها مش هتفهم اذا كانت هي سبب خوف او لا بيعرف كير انه خاسر وان هي الاساس للخوف وبص البيل وقال لها انها قويه جدا وسابها ومشي بيتم الترحيب ببيل على انها مبارزه ولكنها بتقول انها ما جتش لمدينه بارك عشان مقطوعات السيوف ولكن بيطمن المعلن بفوزها انها عليها ثلاث فروض تبع قوانين ارض شولرت اولها انها هتشارك في ثلاث مقطوعات سيوف ولكن ده مش كافي وانهم هيعرضوا عليها فرصه للقاء وانها تراقب اللعنه اللي عليها وبعدها هتاخد البركه في النهايه بعد ما مشيت بيل بتروح معاهم لاوضه وهم كانوا بيقلبوا حاجه غريبه على ايديهم وهي بتسالهم لهم ايه ده؟ وقال لها انه رماد مقدس وحطه على دراعه عشان يشفي الجرح بتاعه وبير رفضت وقالت انها هتكمل الباقي بنفسها ولكن بعد ما شاف الجرح في ثواني قالت حتى الجروح في مدينه بارك وهميه والراجل اللي كان بيعالجها قال لها انها حاربت بشجاعه مع كير وانه فخور بيها وبيقول لها ان كل شخص عايش عشان يحمي السيف بتاعه وانها كسرت سيف كير وده معناه ان حياته انتهت بتفكر بيل انها كده بسبب اللعنه مش هتعرف تضرب حد وهتضطر في كل مره تكسر سيوف فهم وانها مش قادره تتاقلم مع اللي حواليها وفي مكان الحكيم بيتكلم مع شيان وانه استخدم بيل عشان رغباته الشخصيه وعشان يفك لعنته في اوضه بيل وهي نايمه كان في ارنب بيعمل حاجات غريبه وبيتكلم مع حجر غريب وفجاه بيتحول لشخص وبيقول ان هو ده بقى شتاين دير وايزن اللي هو حجر الفلاسفه وان طعمه غريب ومش حلو وطلب منه ان جميع كلماته انها تنتشر في البلد في مكان ثاني مجتمعين كل الاشخاص اللي اتكسرت سيوفهم وبيفكروا في كلام ادونس وانهم يقدروا يرجعوا سيوفهم ثاني وشخص فيهم كان متضايق لانه عايز ينتقم من الارنب ده ومن بيل وفجاه بيلاقي الارنب قدامه وبيساله عايز تنتقم من مين كده وقال لهم انه محتاج يتعامل معاهم بطريقته الخاصه بدا يستخدم سحره وبدا يوهمهم انهم بيتحرقوا كانهم بيكابوس بنرجع ثاني لبيل اللي كانت صاحيه وبتبص على ايديها ومذهوله من قد ايه مفعول الرماد المقدس ده غريب وانها مبسوطه انه معاها بيبلغها الشخص اللي معاها ان الاش اشرار هيهاجموا المنطقه الشماليه واللي اهلها عايشين فيها وهي اتنرفزت عليه وسالته ليه ما قالهاش قبل كده وقال لها ان الملك كان عارف وان هو اختار مبارزين علشان يحاربوا هناك وانهم لو انتظروا هجوم الاشرار هيكون فات الاوان ما اهتمتش بيل وراحت للمنطقه الشماليه سريعا عشان تشوف اهلها ولقت البلد متدمره ولقت شخص فسالته فين اهل البلد قال لها ان الاشرار اللي جم اخدوا الناس معاهم فكرت انهم ما لحقوش يخرجوا من هنا وانها لازم تلحقهم فقرر قررت تروح وراهم وفعلا وصلت لهم وشافت حد من اهلها عشان كده بدات تحاربهم بسرعه وهي بتحاربهم كبيرهم رمى عليها تعويذه ولكن ما اثرتش فيها وكملت فيهم ضرب وهربوا الاشرار بعد كده من بيل وخلصت اهل البلد منهم قابلت بيل في الوقت ده ابوها وامها اللي هم ربوها وبعدين شافت بنت صغيره معاهم اسمها بيموتو بيل بقى ليها اخت شكرت بيل اهلها اللي ربوها وبعدين سابتهم ومشيت وهي ماشيه لاحظت ان الحجر اللي كان في السلسله بتاعتها اختفى وبعدين قالت مش مهم لانها بعد شويه هتبقى في القمه وعند الاشرار وهم ماشيين بيسال الكبير بتاعهم ستيل ايه اللي في ايديها ده قالت له ان كان في رقبه بيل وانها متضايقه منها فاخدته بيظهر قدام الاشرار الارنب وبيقول لهم انه مش جاي عشان يحاربهم وانه عايزهم في خدمه وطلع من جيبه سلسله شكلها غريب بعد شويه وبيل ماشيه لوحدها لقت الارنب وراها وبيسالها اذا كانت بتدور على حاجه وهي قالت له انها بتدور على السلسله بتاعتها ومش هتلاقيها اصلا فبيطلب منها انه يمشي معاها في نوزه وعرفه على نفسه وان اسمه كيتي كيل ولما جت تعرفه عن نفسها قال لها انا عارفه بيكملوا ماشي مع بعض وبيقول لها انه متشكر ليها على مساعدتها وسالته اذا كان اللي ساعدته وهي صغيره كان اخوه وقال لها ان هو اللي رباهم كلهم كعيلته فوقف كيتي في مكان فبتساله بيل احنا فين وقال لها ان ده اون ذا روك وانه مكان بيتجمع فيه كل الرحاله وبتحس بيل بشعور انها في بيتها وقال لها انه طلب اغنيه مخصوص عشانها من المغنيه في المكان وهي تاثرت لما سمعت الاغنيه كانها بتحكي عنها واتصدمت لما عرفت ان اهلها سموها بيل اللي هو اسمها ده لانه كان في الاغنيه دي وفي اللحظه دي اخيرا بتلاقي بيل السلسله بتاعتها بعد كده بنشوف بيل اللي بتكون واقفه قدام الحاكم وبيكافئها علشان خلصت الجزء الشمالي من الاشرار وانها حربت المبارزين دول وهزمتهم بيل فهمت ان دي مهمتها الاولى من الحاكم وبيطلب الحاكم من بيل انها تحط السيف بتاعها في الميزان اللي قدامها ويحول لها مقابل حجمه فولاز مش بيتكسر بتبص باللشجره بعد ما اخذت الفولاز وبعدين بتقول للحراس ان فاضل ليها مهمتين من الثلاثه وانهم يقدروا يستدعوها في اي وقت والحاكم بيرد يقول لها انها تستنى استدعائها قريب وهي ماشيه مع جاف اللي هو واحد من المبارزين الاربعه بيسالها اذا كانت قابلت اهلها وقالت له ايوه وانها حاسه براحه بعد ما شافتهم ولكنها بتشك اذا كانت هتشوفهم ثاني ولا لا بتساله بيل اذا كان هو وكير من افضل المبارزين الاربعه وهو بيسالها اذا كانت مهتمه فقالت له اه مهتمه شويه بيبدا يحكي لها عن اول مبارز واللي كان اسمه تيزيانو وهي مفقوده حاليا وهو لغايه دلوقتي ما يعرفش اذا كان راجل او ست وبيل فهمت انها حوريه بحر وهو قال لها ان حريات البحر تقدر تغير شكلها وان تزيانو لو غيرت شكلها ما حدش هيعرفها وان هي قويه جدا بتسال بيل على المبارز الثاني فبيقول لها انه حاله خاصه وانه قوي جدا واسمه ادونس بتوصل بين للمملكه واتفاجت ازاي في شجره باباي هنا وشافت زي حيوانات صغيره قعدت تلعب معاهم وتحط لهم اكل ولكنهم كانوا خايفين من قربها منهم عشان كده بعدت شويه بتسمع بيلس ضرب وكانت هتروح تشوف لكن جاف اللي معاها منعها وراح يشوف هو في ايه وبيشوف شخص بيضرب ادونس وبيظهر الشخص ده وهو شاندي اللي المفروض انه الامير القادم بيتكلم جاف وبيقول واضح من اللي شايفه ان دي مش مبارزه سيوف فشاندي بيقول ان دي مش مبارزه وان ادونس حرامي ومش واحد منهم بيل وهي بتتفرج بتبص لعيون ادونس وبتفكر انه مش باين انه بيحتقرهم ونظراته عاديه حتى وهو بيتضرب وفجاه الدنيا بتشتي وشاندي بياخد حراسه وبيمشوا ولما قربت بيل بص ادونس لجاف وقال له واضح ان كلامه مهم عندهم عشان يسيبوه بسهوله كده وبعدين اخد بعضه ومشي بتسال بيل جاف على اللي حصل قال لها انه اخد سيف مبارز ثاني بعد ما انتهى من معركه ولما اقارب المبارز طلبوا السيف هو رفض وبتسال بيل ايه الفايده انه ياخد سيف مش بتاعه بيرد المبارس جاف انه ما يعرفش السبب وهو على طول كده ادونس بياخد سيوف القتله من المعارك بترجع بيل لاوضتها وهي قاعده مع الارنب وبتفكر ايه السبب اللي يخليه ما يعملش سيف خاص بيه الصبح بتمشي بيل في المملكه وبتقابل ادونس ثاني والحراس بيهاجموه فزعقت فيهم وقالت لهم انهم مش شايفين انهم بيزودوا دوها قوي الحراس لما شافوها عرفوا ان هي دي بيل اللي هزمت كير في المعركه ولكن هي اتصدمت لما شافتهم قتلوا الحيوانات الصغيره اللي كانت بتلعب معاهم امبارح وسالتهم بغضب فرد الحراس بيقولوا لها انهم بيجربوا السيو في الاول على حاجات طريه زي الحيوانات دي ووقع منها الكيس اللي كانت ماسكاه وكان عباره عن اكل للحيوانات دي والحراس قعدوا يتريقوا عليها وانها مش لازم تقطف الفاكهه دي وشاور على ادونس وقال انه فقد اعصابه بسبب البوبس وده هو اسم الحيوانات اللي ماتوا وبيتريق عليه الحراس وبيقولوا لها بص شكل ادونس بقى عامل ازاي بتغضب بال اكتر وبتبدا تحارب الحراس دول على برودهم واسوتهم على البوبس من غير زند بتساعد بلا ادونس وهو بيقول لها ان دي ثاني مره تشوفه بالضعف ده وهي بتساله على مكان بيته عشان توصله وبيقول لها ادونس انهم بيزرعوا شجره باباي عشان تنتج البوبس دول ويتدربوا عليها المبارزين وان السيف لازم يكون قادر على قطع حاجات لينه وصلبه وبتتنرفز بيل وشايف ان ده غلط انهم يقتلوا مخلوقات ضعيفه زي دي وبيوافقها في الراي ادونس وهم ماشيين بيسالها ادونس هي تعرف اسمه منين وهل اللي قال لها اسمه جاب المبارز اللي كان معاها وقالت له ايوه وان الناس مسمينه سارق السيوف بيرد ادونس بيقول لها ان هو كمان عارفها وان اسمها لابلاك بيل وان شهرتها فتاه المنطق بترجعه بيل لبيته وبتساعده ينام على السرير ولكن بتشوف في اوضته ازهار الغراب ودي ازهار بتنقل اخبار الموت عن طريق غراب وانها بتظهر من الجثث وكل زهره من دول بتنمو عشان تبلغ على شيء هيحصل قريب بتبص بي ادونس وبتساله اذا كان عايزها تنضف اوضته ولا لا وهو رفض وقال انه هيروح للقلعه وانه هيوصلها بما انها رايحه هناك وهي قالت له مش مهم لانها عارفه انهم مش هيختاروها وهو صمم انه هيوصلها وقال لها ان بامبو هيحميها وفجاه بيظهر بامبو ده على شكل كلب غريب وادونس قال لها ان ده الصدفه بتاعته وان هو بياكل كل نفسه عشان كده بيختفي طول الوقت وقال لها انه مش بيدخل اي حد المكان ده وفجاه بيفتح بمبو بقه وبيعمل سحر اسمه ريستورانت سحر الاستهلاك فجاه بتلاقي بيل نفسها في اوضه ما فيهاش ولا باب او شباك او اي حاجه وفجاه بيظهر باب وبيدخل منه ادونس وبيقول لها تسترخي لانه تعبان ومحتاج يرتاح واخيرا بيطلع الكفازات اللي في ايده وبيطلع علبه رماد مقدس بيحط منها على جروحه وبيل بتفضل بصه ليه فبيقول لها اقعدي وفجاه بيظهر كرسي واكل وكل حاجه تحتاجها وبيقول لها واضح ان بامبو حبها فعلا وان برغم ان المكان ده كله وهم لكن مريح بتتكلم بيل وتقول له انها اعتقدت انهم بيحطوا الرماد المقدس تحت حراسه مشدده فقال لها رشوه صغيره وباخد حبه في السر بتسال بيل ايه حوار فتاه المنطق وليه ده اسم شهرتها قال لها النجاف اللي عارف السبب وان معلمها هو اللي نداها كده عشان عندها قدره مميزه فهي هي قالت انها مش بالشهره دي كلها هي حتى مش عارفه ترجع موطنها فهو سالها يعني ايه قالت له انها ما تعرفش اي حد من جنسها عشان تروح لهم فجاه ظهر ليها كل انواع السيوف اللي اخدها وقال لها ان لسه عنده باقي كتير في غرف ثانيه واخد واحد من السيوف وورها عليه علامه استفهام وقال لها ان دي تعويذه وهو طول الوقت بيسال ليه كان لازم اللي معاهم السيوف دي يقاتلوا وايه معنى ارض شوت ومين هو الملك وقال لها ان مش شرط تفهم اللي بيقوله ده ولكن هو مش قادر يعيش بطريقه ثانيه غير دي بيل شافت انهم متشابهين وانه مش عارف هو هنا ليه ولا بيعمل ايه ولما حاولت بيل تمسك السيف منعها وقال لها طالما حط سؤاله عليه يبقى ممنوع حد يلمسه غيره وقتها فهمت بيل واتاكدت انه فعلا مش قادر يصنع سيف لنفسه وان غضبه مدفون في اعماق قلبه فجاه بيظهر قدامهم صوره الحاكم وهو بيتكلم على تيزيانو وان كفتها مالت للشر وهم كانوا بيشوفوا ده عن طريق بامبو المتخفي في بيل ما فهمتش وادونس قال لها ان تزيانو عندها عاده وحشه انها بتوعي الناس وتحسسهم ان هي الحاكم وفي الفتره دي جاف ما استحملش اللي بتعمله ودخل معاها في معركه وكسر سيفها وما حدش يعرف هي راحت فين بعد كده واتجهت للشر وبدات تحرض الناس الضعيفه على الشر زيها زي شاندي كده وكير وغيرهم وقال لها ان في حاله واحده بس عشان يرجع السيف المكسور ولكن مش هيقدر يقول لها اكت من كده سالته بيل ازاي يكون كل ده عكس قصته قال لها ان هو جاي من بره اصلا وفجاه لقوا الحاكم بيتكلم عليهم بيل ادونس جاك روز واسماء كثير غيرهم ان دول هيدربوا في ساحه التدريب بعد ما خلصوا بيقعدوا بيل وادونيس مع بعض وكل شويه يقول لها عديمه السمات والخبره وهي كل شويه تتخانق معاه عشان يبطل يناديها كده بيدخل عليهم جاف وبيقول كويس اني لقيتكم هنا وبيحكي لهم ان المبارزين الجدد مش متاقلمين خالص مع التدريب وانه تعب وانه حاول ينظم كل مجموعه مع بعضها وفهم ادونس انه هياخد الشكاوي بتاعتهم للملك وانه مش شرط انهم يحاربوا تزيانه لوحدهم وما يعملوش حاجه متهوره من نفسهم بيل ما كانتش فاهمه حاجه وادونس قال لها ان ارض المعركه اسمها كاتكومبي وان الاشرار بيعتبروا الارض دي مقدسه وعندهم طرق خاصه عشان يدخلوها ويخرجوا منها كمان ده غير الممرات الداخليه فقالت له بيل الفرقه الافتتاحيه بتاعتهم بتقابل عشان تامن الممرات الداخليه ليهم اما ادونس شايف ان المعركه كلها تهور وجا جاف قال له عشان كده حطيتك في المقدمه في الفرقه الاولى ادونس اتنرفز وقال له ما حدش هيسمع كلامي في مكان ثاني الارنب كيتي بيقابل امير ارض شويرت وقال له الامير ده انه مش ناوي ياذيه وبيقول له كيتي انه ما شافهوش بقىه زمن بيساله الامير انه عايز يعرف مين بيهرب من المنطق فبيقول له كيتي انه واقف هنا عشان يراقب ويعاقب المنطق وقال له ان الامر كله بيتعلق بديوس اكس ماكينه ودي معزوفه مقدسه من الحديد والدم بيسال كيتي البنت البنت دي بتعني لك ايه؟ اللي هي بيل يعني بيرد الامير انها زي ظهره غراب بتنبت من جسده وانها هتحمل جثث الكلمات لارتفاع هو مش هيقدر يوصل له ومن الاخر ان بيل هي الامل للامير في العربيه اللي هتوصل لمكان المعركه بيدخل واحد من المبارزين اسمه جوردن وبياخد سيف بيل لكن مش بيقدر يمسكه وبيوقعه وبتشوف الموقف ده المديره بنديكتين وتمدح جوردن عشان مسك السيف الثقيل ده اما كامبر قائد الفرقه يدخل لهم ويبل بلجهم احنا قربنا على موقع المعركه وبيطلب من بيل انها تحافظ على الترتيب ومش عايز اي مشاكل اما بيري احد المبارزين بيواسي بيل عشان مفكر انها ضعيفه وانهم بيتنمروا عليها بيدخل عليهم ثاني واحد بسيف مغلول اسمه كاس وبيقول لهم انهم يفضلوا ملتزمين عشان ما يبلغش الملك وبيري بيقول لبيل انها ما تلفتش الانتباه بتوصل الفرقه الاولى لمكان المعركه وبتنزل بيل بتلاقي المكان خالي ولكن هي بتشم ريحه دم بتدور على الفرقه الافتتاحيه وبتلاقي اغلبهم ميتين وج ادونس جنبها يقول انهم لازم يكسبوا المعركه دي وهنا يا صديقي بتنتهي الحلقه بتاعتنا لو عجبك الملخص اعمل لايك للفيديو وما تنساش تشترك في القناه عشان توصل لك كل الملخصات الجديده يلا سلام

“ملخص انمي Bye Bye Earth”
في هذ الفيديو تم تلخيص الحلقة الثالثه و الرابعه

اسم الانمي: bye bye earth

ملخص انمي,ملخصات انمي,انمي,تلخيص انمي,بتاع انمي,ملخصات انميات,ملخص,ملخص الانمي,افلام انمي,انمي جديد,انمي منحرف,ملخصات,ملخصات الانمي,ملخص فيلم,انمي مصري,ملخص افلام,ملخص أنمي,ملخص فلم انمي,ملخص انمي الصياد,مسلسلات انمي,قصة انمي,تلخيص انميات,ملخص انمي charlotte,ملخصات افلام,تحشيش انمي,ملخص انمي hunter x hunter,مراجعه انمي,شرح انمي,ملخص انمي اكامي,انمي مضحك,مضحك انمي,انمي قديم,افضل انمي,تلخيصات انمي,حكاية انمي,تقرير انمي,ملخص انمي
بتاع انمي,بتاع انمي – bta3 anime,انمي,بتاع الانمي,انمي مصري,انمي مضحك,مضحك انمي,ملخص انمي,تلخيص انمي,تلخيصات انمي,ملخصات انميات,الانمي المصري,الانمي المضحك,ملخصات انمي,هجوم العمالقة بتاع انمي,افلام انمي,مسلسلات انمي,ملخص انمي ديث نوت,SupeR PrestigE,سوبر برستيج,أنمي للجميع

انميات 2024
انميات 2025
حكايه ايرين هجوم العمالقه
بتاع انمي
قناه بتاع انمي
قناه ملخصات انمي
انمي رومانسي
انمي مدرسي
انميات رومانسيه
انميات حب
انمي كلاود
انمي بنات
انميات
انمي قاتل الشياطين الموسم الثاني الحلقة 1
انمي حزين
انمي سلاير apk
انمي ينبوع الاحلام
انمي يوغي
انمي ياهاري
انمي ياوي الحلقة 1
ملخص انمي Ride your wave
انمي اركب موجتك
انمي Ride your Wave
ملخص الانمي الرومانسي ride your wave
بيحبوا بعض ❤️️
انميات اسطورية,
انميات رومانسية مدرسية,
انميات مدرسية,
انميات جديدة,
انميات مجمعة,
انميات سحر,
انميات 2021,
انميات خريف 2021,
انميات يابانية,
انميات ينصح بها,
انميات يجب عليك متابعتها,
انميات يكون فيها البطل ملك الشياطين,
انميات يوميا 2,
ملخص انمي قاتل الشياطين,
ملخص انمي ناروتو,
ملخص انمي هجوم العمالقة,
ملخص انميات,
ملخص انمي ون بيس,
ملخص انمي عروس الغول,
ملخص انمي بلاك كلوفر,
ملخص انمي فجر يونا,
ملخص انمي الاميرة المجنونة,
ملخص انمي يونا,
ملخص انمي يوغي يو,
ملخص انمي ياوي,
ملخص انمي يوغي,
ملخص انمي يو,
ملخص انمي يوري اون ايس
ملخص انمي عروس الغول,
ملخص انمي يات,
ملخص انمي ون بنش مان,
ملخص انمي ون بنش مان الجزء الثاني,
ملخص انمي وانغ لينغ,
ملخص انمي ون بيس كامل,
ملخص انمي واحد بيموت,
ملخص انمي ون بنش مان الموسم الثاني,
ملخص انمي هجوم العمالقة الجزء الرابع,
ملخص انمي هجوم العمالقة الجزء الثالث,
ملخص انمي هجوم العمالقة الجزء الثاني,
ملخص انمي هجوم العمالقة الجزء الاول,
ملخص انمي هجوم العمالقة كامل,
ملخص انمي هايكيو,
ملخص انمي هجوم العمالقة الموسم الخامس,
ملخص انمي ناروتو الجزء الاول,
ملخص انمي ناروتو شيبودن,
ملخص انمي ناروتو كامل,
ملخص انمي نيفرلاند,
ملخص انمي ناطحات السحاب,
ملخص انمي ناروتو الجزء الثاني
#ملخص_انمي
#ملخص_انمي_كامل
#انمي
#بتاع_انمي
#تلخيص_انمي
#انمي_جديد

View Comments (1)

コメントを残す